Для отримання електронного рецепту пацієнти на прийом до лікаря мають мати при собі телефон з актуальним номером.
Національною службою здоров’я України оновлено порядок надсилання сповіщень щодо електронних рецептів (е-рецептів) в електронній системі охорони здоров’я. Зміни спрямовані на підвищення ефективності комунікації з пацієнтами та усунення випадків, коли пацієнти не могли знайти повідомлення про створений е-рецепт у застосунку «Дія» чи альтернативних каналах.
Лікар разом із пацієнтом визначає зручний канал отримання сповіщення про е-рецепт, що дозволяє уникнути втрати повідомлень та підвищує доступність інформації для пацієнта.
Нагадуємо алгоритм дій для лікаря під час проведення прийому та формування е-рецепта:
1. Під час формування е-рецепта лікар уточнює, чи користується пацієнт застосунком «Дія». У разі підтвердження рецепт формується за звичайним процесом, а сповіщення надходить у «Дію» автоматично.
2. Якщо пацієнт не користується «Дією», не має доступу до Інтернету чи використовує інший пристрій, лікар обирає відповідний метод автентифікації у медичній інформаційній системі. Якщо застосунок Viber активний за зазначеним номером, то сповіщення надійде в застосунок.
У разі відсутності Viber або відсутності підключення до мережі — сповіщення буде доставлено у вигляді СМС.
3. Якщо у пацієнта немає телефону – він, як і раніше, отримає паперову памʼятку.
Просимо звернути увагу, що такий механізм доставки наразі застосовується виключно для сповіщень щодо електронних рецептів.
Через «Дію» надходять лише сповіщення щодо створення плану лікування, створення е-рецепта (з номером і кодом погашення), скасування е-рецепта, створення е-направлення (з номером направлення).
Через Viber або СМС надходять інші сповіщення, передбачені функціоналом ЕСОЗ.
Більш детально про формування е-рецепту та Програму реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів («Доступні ліки») можна ознайомитися за посиланням https://nszu.gov.ua/gromadianam/dostupni-liki-ta-insulini